Meni
Košarica

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine arbadakarba.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino arbadakarba.si upravlja ARBADAKARBA d.o.o., v nadaljnjem besedilu "prodajalec".

Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine preberete spodaj napisane Pogoje poslovanja.

Z nakupom izrazite svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Vsi zasebni podatki so strogo varovani. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Slike izdelkov so simbolične.

 

Cene

Vse cene so izražene v EUR in vsebujejo 22% DDV.

Akcijske ponudbe veljajo ves čas objave in do razprodaje zalog.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

V kolikor se med ponudbo pojavi artikel brez cene oz. je ta vrednosti 0,00eur gre za sistemsko napako pri dodajanju artiklov ali posodabljanju ponudbe, zato cena v tem primeru ne velja in tak artikel ni v prodaji oz. se za njega ne more izvršiti nakupa.

Vse artikli nad vrednostjo 0,10 eur so v prodaji in nakup za njih velja.

 

Naročilo (nakup)

Minimalni znesek naročila je 1,00€.

Za ogled izdelkov, brskanje po vsebinah, blogu ipd. se ni potrebno predhodno registrirati.

Izbrati je treba kategorijo oz. podkategorijo, izdelke je možno dodatno filtrirati s pomočjo iskalnika. S klikom na željeni izdelek se odpre podstran s podrobnejšim opisom in sliko izdelka.

Za sklenitev pogodbe/oddajo naročila je potrebno izvesti sledeče postopke.

Po odločitvi za nakup, je potrebno s klikom izbrati izdelek in izbrati gumb »V košarico«.

Ko je izbor v spletni trgovini zaključen, je potrebno izbrati gumb »Blagajna«, ki jo označuje slikovna podoba košarice.

V košarici potrošnik izbira izdelke za nakup, dodaja/odvzema količine posameznih izdelkov ali briše izdelke v celoti. Na tej stopnji se lahko potrošnik kadarkoli vrne nazaj v spletno trgovino.

 

V košarici potrošnik:

  • izpolni osebne podatke
  • izbere način dostave (GLS)
  • izbere način plačila (plačilo po povzetju, po predračunu)

Po tem izbere gumb Zaključi naročilo, naročilo z obveznostjo plačila. Po tem je naročilo oddano. Potrošniku se prikaže povzetek naročila, ki ga prejme tudi na e-naslov, ki je bil vpisan v prejšnjih korakih. Če sporočilo ne prispe, potrošnik to sporoči na info@arbadakarba.si.

Potrošnik se lahko vrne na osnovno spletno stran www.arbadakarba.si ali zapusti spletno mesto.

Jezik v katerem se sklene naročilo/pogodba: slovenščina

Kupec s klikom na gumb "potrdi naročilo" izrecno potrdi, da se strinja s plačilom izdelka ali storitve.
Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku prodajalca in je kupcu dostopno v njegovem uporabniškem profilu. Po oddaji naročila kupec prejme potrdilo naročila na svoj e-poštni naslov. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v roku 2 ur po prejeti potrditvi naročila.

Preklic naročila mora kupec v roku dveh ur po prejeti potrditvi naročila, poslati na naslov info@arbadakarba.si.

V primeru, da kupec v tem roku ne posreduje preklica naročila, pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem ter prodajalcem nepreklicno sklenjena.

V kolikor se preklic naročila posameznega uporabnika ponovi več kot trikrat, si prodajalec pridržuje pravico do ukinitve njegovega uporabniškega računa.

 

Zavrnitev naročila

Prodajalec lahko v primeru, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne naročilo in o tem obvesti kupca po elektronski pošti.
Naročilo se zavrne, če ni oddano s pravili nakupa.

 

Cenik dostave

Strošek poštnine: 3,90 €.

Brezplačna dostava je pri nakupu nad 50€.

Paketi se dostavljajo s pogodbenim partnerjem GLS.

Čas dostave

Čas dostave je odvisen od hitrosti pošiljanja dobaviteljev.

Izdelki naj bi bili predvidoma dostavljeni v roku 2-7 dni. Podrobnejši čas dostave je naveden ob posameznem izdelku.

Zaradi določenih razmer, kot so praznik v tujini, se lahko čas dostave podaljša. Prodajalec ne odgovarja za morebitno zamudo dostave.

 

Možnosti plačila

  • z gotovino ob prevzemu,
  • z nakazilom na račun upravitelja arbadakarba.si, (po ponudbi / predračunu)


Opozorilo: Pomembno je da pri nakazilu pripišete še vaše ime in priimek ter številko naročila.
Izdelki so do končnega plačila v lasti prodajalca.

arbadakarba.si ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

Naši podatki za nakazilo

IBAN: SI56 6100 0001 7143 157 (odprt pri: Delavska hranilnica)
Naziv: ARBADAKARBA d.o.o., Mežanova ulica 16, 2250 Ptuj
Namen plačila: navedite svoje ime in priimek ter številko naročila
referenca: SI00 – številka naročila

Račun za sprovedeno plačilo boste prejeli v škatli poleg poslane pošiljke.

Vklopi razum, zahtevaj račun: Podjetje mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu.

 

Vračilo blaga

OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

 

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa prejeta plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Možnost odstopa od pogodbe za pravne osebe ni mogoč.
Potrošnik ima pravico, da vračilo prejetih plačil dobi vrnjeno v takšni obliki, kot jo je sam poravnal (gotovina ali nakazilo na transakcijski račun).

Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto blago vrniti podjetju v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe.
Potrošnika lepo prosimo, da v kolikor je mogoče blago vrne nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, ki mu priloži spodnji obrazec za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe.

 

V primeru reklamacije izdelka (poškodovan, napačen...) krijemo stroške vračila paketa, ki ne sme presegati 3,90 €, kot znaša vračilo po ceniku GLS za priporočeno vrnjen paket.

 

Možnost vračila ne velja za:

  • za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih kupca oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo;
  • za blago, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je (v času vrnitve) že potekel rok uporabe;
  • za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je kupec odprl varnostni pečat;
  • zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.

Prodajalec lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

 

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake zahteva še vrnitev kupnine, odpravo napake ali vrnitev dela kupnine.

 

Stvarna napaka

Po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) je napaka stvarna:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu in v 24 MESECIH od prevzema blaga. Za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih oz. 24 MESECIH od prevzema prodajalec ne odgovarja več. kupec lahko zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik lahko uveljavlja samo tiste zahtevke, ki jih podjetje dejansko lahko izpolni (npr. ne more zahtevati popravila, če to ni mogoče, ali zamenjave, če takšnega izdelka ni več v prodaji), po drugi strani pa podjetje ne more samo odločiti, na kakšen način bo ugodilo potrošnikovi zahtevi (npr. ponudba dobropisa ni pravilna).

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Če podjetje neupravičeno zavrne potrošnikovo zahtevo iz naslova stvarne napake, naj mu izdelek z napako zamenja z novim ali mu vrne plačani znesek ali odpravi napako, lahko tržni inšpektor izda odločbo, s katero podjetju odredi, naj ugodi zahtevi. Odločbo lahko izda le, če med potrošnikom in podjetjem ni spora o obstoju napake ali če potrošnik predloži mnenje sodnega izvedenca ali če je napaka na drug način nedvomno dokazana. Hkrati lahko tržni inšpektor z globo ukrepa zoper podjetje, ki v roku ne ugodi potrošnikovi zahtevi ali mu ne poda pisnega odgovora.

 

Varovanje osebnih podatkov

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, osebnih podatkih ter elektronski komunikaciji.

Prodajalec se zavezuje k trajnem varovanju osebnih podatkov uporabnika. Prodajalec bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, nagradnih iger ter akcij po elektronski pošti ali na mobilni telefon.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo podani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena ter gesla, prav tako pa poskrbi za ustrezno protivirusno zaščito svojega računalnika, oz. računalnika preko katerega dostopa do naše spletne trgovine.

 

Pritožbe in spori

Prodajalec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter ima določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: +386 41 993 375. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov info@arbadakarba.si ali priporočeno na naslov ARBADAKARBA d.o.o., Mežanova ulica 16, 2250 Ptuj. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno pristojno sodišče kupčevega stalnega prebivališča.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Alternativno reševanje sporov

ARBADAKARBA d.o.o., ki kot ponudnik blaga nudi spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ. Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Določila, ki jih spoštujemo:

  • Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot),
  • Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT),
  • Zakona o preprečevanju dela in zaposlovanja na črno (ZPDZC-1).

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

 

O podjetju - prodajalec

Podjetje:

ARBADAKARBA d.o.o.

ID za DDV: 75683407
Matična številka: 8977127000