Dostava in vračila
Blago, naročeno v spletni trgovini arbadakarba.si, gre na pot v najkrajšem možnem času. Trudimo se, da so vsi artikli, katere ponujamo na naši spletni strani tudi na zalogi.
Da bi naročene artikle dostavili kar se da hitro, bomo vedno izbrali najbolj optimalno pot. Ponavadi je to paketna dostava GLS, kar pomeni, da dostavo lahko pričakuješ že naslednji dan.
Strošek dostave
Dostava je BREZPLAČNA za naročila nad 50,00 €, sicer znaša poštnina 3,90 €.
Za dostavo paketa poskrbi GLS, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.
Za vse dodatne informacije nas pokliči (041 993 375 Tina) ali pošlji elektronsko pošto.
Dobavni rok
Dobavni rok začne teči ob 12.00 uri na dan prejema potrdila o plačilu. Dobavni rok je takoj iz zaloge ali po dogovoru. Artikli, ki so na zalogi, bodo odposlani že isti dan ali naslednji delovni dan po prejetem naročilu in plačilu. V primeru, da izdelki niso na zalogi, vas bomo po elektronski pošti obvestili o predvidenem roku dostave.
Dostava se vrši v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da navedete naslov za dostavo, kjer boste dosegljivi v dopoldanskih urah. Paket vam lahko dostavijo tudi na delovno mesto. Če dostava ni uspešna oziroma, če ste ob času dostave odsotni, vam dostavna služba pusti obvestilo, vi pa jih lahko pozneje pokličete in se dogovorite za dostavo. Priporočamo tudi, da ob naročilu (v opombo) navedete telefonsko številko na katero ste dosegljivi.
Ali lahko vrnem izdelek?
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (43.č člen) imate od datuma prevzema izdelka, 14 dni odstopa od pogodbe, ne da bi nam navedli razlog za svojo odločitev. To nam morate sporočiti pisno.
Kot je navedeno v zakonu, vam ni treba navesti razloga za vrnitev izdelka (odstop od pogodbe), vendar vas vseeno vljudno prosimo, da izpolnite obrazec na tej povezavi.
Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe na naslov:
ARBADAKARBA d.o.o.
Mežanova ulica 16, 2250 Ptuj
Edini strošek, ki ga mora kupec, ki vrača blago poravnati, je strošek vračila blaga, torej poštnina.
Kaj pa če je izdelek poškodovan?
Izdelek lahko vrnete brez navedbe razloga, v primeru npr.: poškodovanja blaga pa v skladu z devetim odstavkom 43.d člena ZVPOt, ki pravi, da odgovarjate za zmanjšanje vrednosti blaga. Če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in jih ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.
Kdaj prejmem denar za vračilo izdelka?
Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le prejeta plačila. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.